همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

کسب درآمد چند هزاردلاری تضمینی هفتگی فقط با کندل چکش در پاکت آپشن Pocket Option Golden Hammer Candle


کندل چکش از جمله کندل هایی است که تریدرهای پاکت آپشن خیلی دوستش دارن، چون بهشون به صورت تضمینی سود دلاری عالی و دائمی می رسونه

کندل چکش، یک الگوی شمعی صعودی و از نشانه های تغییر حرکت نزولی به صعودی است؛ بنابراین، الگوی شمعی چکش، در انتهای حرکات نزولی ایجاد می شود و ما انتظار داریم بعد از تشکیل این الگو، حرکت صعودی آغاز شود.

از ویژگی های این الگو داشتن بدنه کوچک است.یکی دیگر از ویژگی های این الگو، داشتن سایه پایینی بزرگ و سایه بالایی کوچک و یا عدم وجود سایه بالایی است.

ویژگی دیگر الگو کندل چکش صعودی این است که قبل از تشکیل کندل چکش، روند نمودار باید نزولی باشد.

بدنه کندل چکش در الگو همر (Hammer)، حداکثر می تواند تا یک دوم کل سایه الگو باشد.

اگر بدنه این کندل بسیار کوچک و در حد خط باشد، دیگر الگو چکش نیست. در این حالت، الگو شمعی دوجی تشکیل می شود

در بازار، از الگوهای شمعی ژاپنی برای بهینه سازی ورود در معاملات و تأیید خطوط حمایت و مقاومت که در بازار شکل می گیرد استفاده می کنیم. برای مثال با استفاده از یک الگوی تکنیکال، یک ناحیه را مشخص کرده و منتظر می مانیم که نمودار به آن ناحیه برسد. هنگامی که در آن ناحیه کندلی از نوع چکش صعودی ایجاد شد، احتمال میدهیم که الگوی مورد نظر در آن نقطه عمل می کند.

کندل چکش به طور معمول فاقد سایه بالایی است، ولی در صورتی که سایه بالایی نیز داشت، این سایه باید بسیار کوچک باشد. اما در صورتی که سایه بالایی نداشته باشد بهتر است.

الگو همر از الگوهای شمعی ژاپنی نشانه ای از بازگشت قیمت و تغییر حرکت نزولی به حرکت صعودی است. اما این به این معنی نیست که هر گاه کندلی از نوع چکش مشاهده کردید، احتمال تغییر حرکت نزولی نمودار به حرکت صعودی صد درصد است. این الگوها صرفاً نشانه ای از بازگشت قیمت هستند و بازگشت نمودار بعد از تشکیل آنها قطعی نیست. در تصویر زیر، الگوی سمت راست ، چکش صعودی می باشد و الگوی سمت چپ به دلیل اینکه سایه آن حداقل 2برابر بدنه نیست، نمی تواند یک چکش باشد.

در تریدهای باینری  پاکت آپشن، مشاهده کندل همر می تونه نشانه خیلی خوبی برای برعکس شدن روند باشه و بسیاری از تریدرهای پاکت آپشن با استفاده از همین قابلیت وارون سازی جهت روند در کندل چکش، سود دلاری بسیار عالی را به دست می آورند.


لینک ثبت نام مستقیم در پاکت آپشن