همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

شما هم می تونین یکی از اونا باشین

روزی که بانک به ما کردیت کارت ( کارت اعتباری) داد و گفت می تونین هرچقدر دوست دارین خرج کنین و بعد قسطی به ما ( البته با بهره) پس بدین، (https://attach.fahares.com/taMBiOectsGsy3OATxi9kQ==) اول خیلی خوشحال شدیم. اما بعد از  دو سه سال حجم بدهی مون به عدد 105 هزار دلار رسید که هر ماه دو صدم درصد هم سود عقب افتادگی بهش تعلق می گرفت. با درآمد حداکثر ماهی 5 هزاردلار ، اونم توی شرایط کرونا و بیکاری، پرداخت این بدهی کردیت کارت غیر ممکن به نظر می رسید و زندگی زناشویی ما در آستان متلاشی شدن بود. 

روزی یکی از دوستان که وضع مالی اش در عرض کمتر از چند ماه از این رو به اون رو شده بود به ما پیشنهاد کرد که تریدینگ در بازارهای مالی بین المللی رو امتحان کنیم. کل چیزی که می خواست یک موبایل یا کامپیوتر کیفی بود و حداقل دویست سیصد دلار سرمایه اولیه.

بهش گفتم که در مورد فارکس زیاد شنیدم و سود فارکس خیلی بشه میشه ماهی 30 درصد و این خیلی کمه

دوستم گفت فارکس و ارزهای دیجیتالی وتریدینگ های دیگه رو بذارم یه سمت، روی تریدینگ باینری در محیط پاکت آپشن هم یک تجربه ای رو بکنم. 

توی باینری پاکت آپشن شما همون تحلیل ها و ابزارهای بورس و فارکس و.... به کار می برین اما آخر سر فقط روی جهت سرمایه گذاری می کنین. یعنی می گین الان استارت می زنم و مثلن 5 ثانیه دیگه بر اساس پیش بینی هام نمودار قیمت باید بالای این نقطه استارت باشه ( کلید سبز) یا پایین نقطه استارت باشه (کلید قرمز).

به همین سادگی

در واقع همون تحلیل ها و ابزارهای رایج تریدینگ استفاده میشن واسه رسیدن به این نتیجه دو گزینه ای 

واسه همین بهش میگن آپشن یعنی گزینه ای و باینری یعنی دو حالته

دوستم می گفت با آشنایی مختصری با شکل و شمایل کندل ها در هر لحظه ورسم خطوط ساده حمایت/مقاومت و خط روند میشه راحت به دقت پیش بینی بالای ی80 درصد رسید.

این درحالی است که پاکت آپشن کلی نمودار OTC یعنی فرابورس داره که به صورت شبانه روزی و حتی درروزهای تعطیل فعال اند و خیلی از این OTC ها نمودارهایی باروند شیب دار اند که میشه راحت روشون پیش بینی زد.

وقتی دوستم گفت که با پاکت آپشن ، اون و خانمش ، تونستن در عرض یک هفته به سود هفت هزاردلار اونم با سرمایه اولیه دویست دلار برسند دود از سرم پرید.

سریع رفتم سراغ اینترنت و توی پاکت آپشن ثبت نام کردم و اپلیکیشن اش رو هم روی موبایل خودم و خانمم نصب کردم.

توی کامپیوترم هم با وجودی که اپلیکیشن مخصوص ویندوز داشت اما من با مرورگر کروم اونو بالا آوردم

بعد از رجیستر کردن و احراز هویت با همین کارت های شناسایی معمولی خیلی ساده تونستم 300 دلار اول رو داخل حسابم توی پاکت آپشن بریزم.

مسیرهای ورودی زیادی برای پذیرش پول داشت. هم کارت های اعتباری و هم ارزهای دیجیتالی و هم کیف های الکترونیکی متنوع مثل وب مانی و پرفکت مانی و.... ( که برای تریدرهای کشورهایی مثل ایران و... که تحت تحریم اند خیلی عالی اند)

خلاصه 

بعد از حدود ده ماه ، از همون سیصد دلار اولیه من و همسرم تونستیم هفته پیش نه تنها تمام 107081 دلار بدهی کردیت کارت رو کلا تسویه کنیم، بلکه حدود سی هزاردلار اضافی هم توی حساب پس اندازمون داشته باشیم که قصد داریم برسونیم به رقم سیصد هزاردلار واسه خریدن یک خونه ویلایی شیک در بهترین منطقه شهر

تریدینگ باینری در پاکت آپشن راحت به ما جواب داد.

مدیران این بروکر افرادی کاملا مطمئن و امین هستند و راحت و بدون هیچ پیش شرط و سوال و جوابی هزاران دلار سود هفتگی رو فوری به حسابتون واریز می کنند. شاید به دلیل همین اعتماد و اطمینان بالاست که پاکت آپشن جزو معتبر ترین بروکرهای تریدینگ باینری ( و البته فارکس هم داره) در سطح دنیا معروفه و در هر لحظه شبانه روز صدها میلیون نفر دارن توی این محیط بی نظیر و ساده ، تریدهای عالی می زنن و به صورت مستمر و پیوسته هفته چندین هزاردلار سود به دست می آرن.

اگه من و همسرم و دوستانمون دونستن با پاکت آپشن از بحران های مالی به ظاهر غیر ممکن بیرون بیان و زندگی مرفه و شاد داشته باشن پس همه آدما در سراسر جهان می تونن

یک نگاه به لیست تریدرهای آنلاین و پرچم های کشوراشون نشون میده که این کاربران این بروکر از تمام نقاط جهان هستند.

شما هم می تونین یکی از اونا باشین

لینک ثبت نام مستقیم در پاکت آپشن:

https://b2n.ir/pocketnovpn

 

لینک دانلود آخرین نسخه اندروید پاکت آپشن

 (https://app.appsflyer.com/com.pocketoption.broker?pid=affiliate&c=201736)https://app.appsflyer.com/com.pocketoption.broker?pid=affiliate&c=201736

 

لینک دانلود آخرین نسخه ios پاکت آپشن(اپل)

 (https://app.appsflyer.com/id1481118021?pid=affiliate&c=201737)https://app.appsflyer.com/id1481118021?pid=affiliate&c=201737