همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

آموزش کامل فارسی شیوه استفاده از اندیکاتور ورتکس در پاکت آپشن و انواع استراتژی های آن به زبان فارسی


دانستن زمان ورود به بازار یکی از مهمترین مهارت ها در ترید و سرمایه گذاری است. هدف شما این است که هرچه سریعتر به روندهای نوظهور بپردازید تا حداکثر امتیاز را بدست آورید

نوسان قیمت و یکی از بهترین راه های انجام این کار ، پیش بینی استعدادهای احتمالی روند در نمودار است.

یکی از شاخص هایی که می تواند در انجام آن به شما کمک کند اندیکاتور ورتکس است.

بنابراین ، امروز ما در مورد یک روند قابل اعتماد پیروی از ابزار ، شاخص ورتکس صحبت خواهیم کرد و من به شما نشان خواهم داد که در هنگام ترید سهام ، از چه استفاده ای استفاده کنم.

 قبل از ادامه ، اگر در اینجا جدید هستید ، اطمینان حاصل کنید که مشترک هستید ، زنگ اعلان را روشن کنید و مانند آن بگذارید تا پشتیبانی خود را نشان دهد.

شاخص ورتکس (VI) ابزاری نسبتاً جدید برای دنبال کردن روند است که شاید تاکنون از آن نشنیده باشید.

این شاخص اندیکاتور شکل گیری یک روند جدید یا ادامه روند موجود است و می تواند در همه بازارهای مالی مورد استفاده قرار گیرد ، گرچه من آن را عمدتا برای ترید استفاده می کنم

سهام اندیکاتور ورتکس از دو نوسان ساز تشکیل شده است

اندازه گیری حرکت رو به پایین و رو به پایین ، توسعه آن با الهام از جریان طبیعی و ورتکسهای آبی که در رودخانه ها اتفاق می افتد. می توانید با اتصال کمترین سرعت در کندل ها با اوج های موجود در کندل های متوالی ، الگوی ورتکس را در نمودارهای خود مشاهده کنید. با پایین ترین سطح متوالی هرچه اختلاف بین کندل کم و زیاد کندل بعدی بیشتر باشد ، ورتکس به سمت بالا (VM +) قوی تر است.به همین ترتیب ، هرچه تفاوت بین کندل زیاد و کم کندل بعدی بیشتر باشد ، ورتکس رو به پایین (VM-) قوی تر است.اندیکاتور ورتکس شامل دو خط حرکت روند ترسیم شده در یک پنجره جداگانه به نام های + VI (حرکت روند مثبت) و -VI (حرکت روند منفی) است.

 

حرکت روند مثبت ، مسافت دوره فعلی را نسبت به دوره قبل پایین نشان می دهد. و به همین ترتیب ، حرکت روند منفی ، فاصله دوره فعلی را پایین تر از دوره قبل نشان می دهد.این شاخص در محاسبه خود از میانگین متوسط ​​واقعی استفاده می کند ، به این معنی که جریان زیاد ، جریان کم و نزدیک نزدیک برای اندازه گیری نوسانات.بنابراین اساساً ، برای خیلی ساده نگه داشتن آن ، اندیکاتور ورتکس حرکات روند مثبت و منفی را با تقسیم آنها در محدوده واقعی عادی می کند.

 

بنابراین ، می توان گفت که این حرکت حرکت روند مثبت تعدیل شده با نوسانات و حرکت روند منفی تنظیم شده با نوسانات را نشان می دهد.مانند اکثر شاخص ها ، ورتکس تقریباً در تمام بازه های زمانی قابل استفاده است و بی طرف است.

 

با این وجود ، هنگامی که از آن در جدول های زمانی طولانی تر مانند نمودارهای روزانه استفاده می کنید ، نتیجه بهتری خواهید داشت ، زیرا "سر و صدای قیمت" در بازه های زمانی پایین تر ، سیگنال های کاذب بسیاری را تولید می کند.

اگر از یک اندیکاتور ورتکس در یک بازه زمانی بسیار کوتاه استفاده می کنید ، مانند نمودار 5 دقیقه ، پیشنهاد می کنید مقدار شاخص را از 14 تنظیمات پیش فرض به 21 یا 30 افزایش دهید تا حرکات جانبی جانبی را هموار کنید.

حال نحوه ترید با شاخص ورتکس. اندیکاتور ورتکس دو خط نوسانی را ترسیم می کند: یکی برای شناسایی حرکت روند مثبت و دیگری برای شناسایی حرکت منفی قیمت.

تقاطع بین خطوط باعث ایجاد و فروش سیگنالهایی می شود که به منظور دستیابی به پویا ترین روند روند ، بالاتر یا پایین تر طراحی شده اند.

بنابراین ، ساده ترین سیگنال هایی که شاخص تولید می کند تقاطع بین حرکت روند مثبت VM + و حرکت روند منفی VM- است. هنگامی که ورتکس مثبت از منفی عبور کند

ورتکس روند صعودی داشته و اگر ورتکس منفی از ورتکس مثبت عبور کند ، روند نزولی است.

استراتژی متقاطع کاملاً کار می کند وقتی یک روند واضح و مشخص وجود داشته باشد. می توانید از اندیکاتور ورتکس به عنوان یک مستقل استفاده کنید تولید کننده سیگنال ، اما بخاطر داشته باشید که در بازارهای احتراق یا مختلط در برابر سیگنالهای کاذب قابل توجه آسیب پذیر است.

بنابراین توجه کنید که بازار در مرحله تثبیت قرار دارد ، زیرا این سیستم سیگنالهای کاذب تولید می کند.

برای کم کردن وقوع سیگنالهای کاذب می توانید تنظیمات اندیکاتور را تنظیم کنید.تنظیم اندیکاتور ورتکس در دوره های طولانی تر باعث کاهش فرکانس سیگنال های کاذب می شود اما باعث ایجاد ورودی های تاخیری می شود.از طرف دیگر ، کوتاه شدن مدت زمان این شاخص منجر به عبور از بسیاری از موارد خواهد شد که در ایجاد روند چشمگیر روند.

به عنوان یک قاعده کلی ، سهام با نوسانات بالا به تنظیمات کوتاه مدت پاسخ بهتر می دهند ، در حالی که سهام آهسته حرکت به تنظیمات بلند مدت پاسخ بهتر می دهد.مانند اکثر شاخص ها ، ورتکس یکی هنگام استفاده از سایر مطالعات و فیلترها مانند عمل قیمت بهتر عمل می کند.

فیلتر اول اضافه کردن یک میانگین متحرک ساده (SMA) به نمودار است تا به عنوان یک فیلتر روند طولانی مدت عمل کند.

اگر قیمت بالاتر از SMA است و حرکت + vi روند مثبت از بالای حرکت –vi روند منفی عبور می کند ، معامله های طولانی را باز می کنید ، اگر یک قیمت پایین تر از SMA و -vi خط ورتکس منفی باشد ، معاملات کوتاه را باز می کنید.

در بالای خط ورتکس + vi مثبت ، سیگنال می دهد که روند نزولی در حال انجام است.به این ترتیب معامله هایی باز نخواهید شد که در مقابل روند بلند مدت هستند. SMA 200 دوره ای یک فیلتر بلند مدت خوب است. بنابراین در اینجا یک نمودار روزانه تسلا از ابتدای سال 2019 وجود دارد.از آنجا که قیمت در بیشتر سال زیر 200 مایل ماند ، تنها معاملات کوتاه در دسترس بود. و در اینجا سهام Walt Disney در همین مدت وجود دارد.در طول 3 ماه اول سال ، شاهد تجمیع زیاد بالای 200 مگابایت بودیم ، و سیگنال ها به همین اندازه دقیق نبودند. اما از مارس 2019 ما 2 خرید بزرگ داشتیم ، یکی در اینجا و دیگری در اینجا.روش دیگر برای کاهش سیگنالهای کاذب ، قرار دادن معاملات فقط زمانی است که یا حرکت روند مثبت VM + یا حرکت روند منفی VM- بالاتر از سطح 1.1 باشد.دو خط اندیکاتور ورتکس در بالا / زیر 1 نوسان می کند و هنگامی که یک متقاطع وجود دارد به این معنی است که یکی از خطوط بالاتر از 1 می رود یا بسیار نزدیک به آن است.

برای افزایش شانس ترید خود در صورت وجود روند شدید ، می توانید برای ورود طولانی صبر کنید تا از خط مثبت بالای 1.1 فراتر رود و صبر کنید تا برای ورود کوتاه ، خط منفی به زیر 0.9 برسد.همچنین ، فیلتر دیگری وجود دارد که می توانید از آن برای افزایش کارایی این شاخص استفاده کنید. کندل را در نظر بگیرید که یک فاصله بین خط ورتکس مثبت VM + و خط ورتکس منفی VM- رخ داده است ، و شما یک دستور حد مجاز را در سطح بالا یا پایین آن قرار می دهید. کندل بنابراین هنگامی که متقاطع اتفاق می افتد ، وارد نمی شوید ، منتظر می مانید تا حد مجاز پر شود. به این ترتیب ، زیاد یا پایین کندل متقاطع تبدیل به قیمت ورودی ترید خواهد شد.

برای روشن تر شدن این مسئله ، به جای ، برای مثال ، باز کردن یک موقعیت طولانی هنگامی که خط ورتکس مثبت VM + از بالای صفحه ورتکس منفی VM- عبور می کند ، شما شرطی قرار می دهید.

1 نقطه بالاتر از بالای کندل را که کراس اوور اتفاق افتاده سفارش دهید. فقط اگر قیمتها از بالای آن کندل بالا بروند ، سفارش شروع می شود. همانطور که در این مثال مشاهده می کنید ، یک کراس اوور صعودی وجود داشت ، اما قیمت هیچگاه از بالای کندل ماشه بالاتر نرفت ، بنابراین ترید باز نشد.برای یک ورودی کوتاه ، شما یک شرط شرط 1 نقطه زیر پایین کندل در جایی که متقاطع اتفاق افتاده است قرار می دهید.فقط در صورت پایین آمدن قیمتها از پایین آن کندل ، سفارش شروع می شود.

اگر در این نمودار توجه داشته باشید ، می توانید یک متقاطع را در اینجا مشاهده کنید ، اما با استفاده از این فیلتر ، ترید هرگز اتفاق نیفتاد ، زیرا قیمت به روش دیگری پیش رفت.بنابراین اگر می توانید این فیلتر ساده را دنبال کنید ، می توانید بسیاری از ورودی های بد را ذخیره کنید. در اینجا نکته مهم دیگری وجود دارد. هنگامی که چندین گذرگاه را در مدت زمان کوتاه می بینید ، این نشانه عدم تمایل بازار است ، بدون جهت مشخص.بهتر است از تنظیم آن سهام و جستجوی یا فرصتهای دیگر چشم پوشی کنید.به این مثال نگاهی بیندازید. در طی 4 فوریه تا 15 فوریه چندین کراس اوور داشتیم.این کراس وی در مدت زمان 10 روز بسیار زیاد است. وقتی این الگوی را می بینید ، بهتر است از تنظیم آن صرف نظر کنید ، زیرا احتمال وجود یک سیگنال نادرست بسیار زیاد است.همچنین سرنخ دیگر فاصله بین 2 خط ورتکس است.

در طول دوره مورد بررسی به محدوده نگاه کنید ، بسیار محکم است ، و این یکی دیگر از نشانه های بازارهای محدود کننده دامنه است.اکنون می توان از شاخص ورتکس در چندین بازه زمانی استفاده کرد. به عنوان مثال ، می توانید آن را در نمودارهای هفتگی و ماهانه اعمال کنید تا روند بزرگتر را تعریف کنید و سپس آن را در نمودار روزانه اعمال کنید تا سیگنال هایی در آن روند تولید شود.با استفاده از نمودار روزانه ، می توانید منحصراً روی سیگنال های صعودی متمرکز شوید ، هنگامی که ورتکس در نمودار هفتگی اندیکاتور روند صعودی و روی سیگنال های نزولی است.همچنین برای تأیید وجود یک روند می توانید از شاخص های دیگر یا اقدام قیمت در ترکیب با اندیکاتور ورتکس استفاده کنید.اندیکاتور ورتکس به دور از یک اندیکاتور عالی و دارای نقاط قوت و ضعف آن است ، اما در صورت استفاده صحیح می تواند یک افزودنی بسیار ارزشمند برای جعبه ابزار ترید شما باشد

 

 

Farsi-Vortex a NEW Trend Indicator with Surprising Strategy اندیکاتور ورتکس در پاکت آپشن و انواع استراتژی های ورتکس پاکت آپشن With PocketOption  no one can limit your income ceiling. MACD STRATEGIES  PocketOption  مکدی اندیکاتور استراتژی پاکت آپشن PocketOption The easiest fastest and least risky way for getting rich.  Make Great&Easy Money By PocketOption pocketoption pocket option making money online binary option indicator forex trading binary strategy making dollars how to get rich  ADX Alligator Aroon Awesome Oscillator Bears Power Bollinger Bands Bulls Power CCI DeMarker Envelopes Fractal Ichimoku Kinko Hyo Keltner Channel MACD Momentum Moving Average Parabolic SAR RSI Rate Of Change Stochastic Oscillator Vortex Williams %R Zig Zag Fibonacci Retracement Trend Line Social Trading Market Trading Buy Sell Trend Engulfing Candlestics Pattern Trend Line پاکت آپشن Opción de bolsillo 口袋选项 Kapesní opce Pagpipilian sa Pocket Taskuvaihtoehto Option de poche Taschenoption אפשרות לכיס पॉकेट विकल्प Opsi Saku Opzione tascabile ポケットオプション 포켓 옵션 Pilihan Poket Lommealternativ Opcja kieszeni Карманный вариант Chaguo la Mfukoni Fickalternativ ตัวเลือกพ็อกเก็ต Cep Seçeneği Jübü görnüşi Tùy chọn bỏ túi
دانلود کتابچه فارسی رایگان:  معرفی  اندیکاتور ورتکس در پاکت آپشن و انواع استراتژی ها همراه با فیلم 
لینک دانلود

در فیلم زیر در مورد اندیکاتور ورتکس و استراتژی های آن در پاکت آپشن به زبان انگلیسی توضیح کامل داده شده است.
متن کامل گفتار فیلم به زبان فارسی در کتابچه بالا قرار داده شده است.



برای ثبت نام مستقیم در پاکت آپشن می توانید از همین جا از فرم زیر به رایگان و فقط با یک ایمیل  اقدام کنید ونحوه استفاده از اندیکاتور ورتکس را در محیط دموی نرم افزار با دلارهای مجازی ، در بازار واقعی مالی جهانی تمرین و تجربه کنید.