همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

آپشن تریدینگ بر اساس شکل کندل و دیواره های افقی و روند حمایتی/مقاومتی ( معبرهای لگدزن)

در اینجا یک روش ساده، عملی و کاربردی، با دقت بسیار عالی ( بالای هشتاددرصد) برای باینری آپشن تریدینگ و همینطور فارکس تریدینگ تقدیم علاقه مندان می شود.

در این روش تمام تمرکز ما روی کندل آخر است. کندل آخر یعنی آخرین کندلی که در نمودار قیمت تمام شده و یا در آخرین ثانیه های تمام شدن است.
در این روش ما نه تنها روی رنگ کندل و ارتفاع بدنه کندل دقت می کنیم بلکه به دم های بالا و پایین کندل و ارتفاع و درازی آنها نیز دقیق می شویم.
براساس رنگ کندل و میزان بلندی بدنه کندل و میزان قد و درازی دم های بالا و پایین، یک کندل قرمز( یا سبز) می تواند ده حالت را به خود بگیرد که این ده حالت را در چهار گروه ( خیلی قوی - متوسط - خنثی - ضعیف) دسته بندی می کنیم.
این دسته بندی ها در شکل زیر آمده است. این شکل خیلی مهم است و تمام روش تریدینگ بر اساس کندل ها روی شکل های استانداردی که این شکل مرجع نشان می دهد استوار است.

مرجع کندل ها در آپشن تریدینگ مبتنی بر کندل

شکل بالا بسیار مهم است. اگر می خواهید در باینری آپشن تریدینگ و فارکس تریدینگ و اصولا هر تریدینگ دیگری که از نمودار های کندل استیک استفاده می کنید، موفق باشید و سیگنال های خرید و فروش دقیق ( با دقت بالای هشتاد درصد) بزنید، حتما و الزاما باید این شکل ها را کاملا حفظ باشید.
همانطوری که از شکل مرجع کندل ها  مشخص است، کندل های سبز ده تا شکل مختلف می توانند به خود بگیرند که این ده شکل ممکن را از 1 تا 10 شماره گذاری کردیم. همین کار را  هم برای کندل های قرمز انجام دادیم و آنها را هم از 1 تا 10 شماره گذاری کرده ایم.
کندل های سبز( ردیف بالا در شکل) را به چهار گروه ( خیلی قوی - متوسط- خنثی و ضعیف) تقسیم بندی کردیم. همانطوری که ملاحظه می کنید در قوی یا ضعیف بودن کندل ها وجود دم های بالا و پایین، درازی دم ها نسبت به درازی بدنه کندل، درازی دم ها نسبت به هم موثر است. برای مثال هر چه دم بالایی کندل سبز نسبت به بدنه ( و دم پایینی) درازتر باشد از میزان قدرت سبزی کندل سبز کاسته می شود.همانطوری که از شماره اختصاص یافته به هر گروه مشاهده می کنیم در ردیف بالا کندل های سبز دم بالا دراز شماره تخصیصی به آنها G1R3 است. این یعنی با وجودی که میزان سبزی (G=Green) کندل های این دسته 1 واحد است(G1) و این کندل فقط یک دم دراز بالاسری دارد، اما در دل همین شکل ( و در واقع در دل دم بالا) سه تا قرمز (R3) پنهان اند و این یعنی توی دل سبزها سه تا قرمز کمین کرده اند.
این دسته از جمله گروه های بسیار مناسب برای سیگنال یابی است. چرا؟
زیرا کندل های سبز معمولا در روندهای صعودی ظاهر می شوند. وقتی در حال صعود هستیم و ناگهان با چنین کندلی مواجه شویم، کسی که با شکل مرجع کندل ها آشنا نیست ممکن است نفهمد که توی این کندل سبز دم بالادراز سه برابر نیروی قرمز برای تغییر جهت روند به سمت پایین حضور دارند، اما شما که با جدول شکل مرجع کندل ها آشنا هستید.الان دیگر خوب می دانید که این کندل سبز دم بالادراز پیام آور یک سقوط با احتمال بسیار بالا در آینده است و در نتیجه می توانید روی نزول کندل های بعدی ترید بزنید.

برای مثال به شکل زیر دقت کنید:
http://s7.picofile.com/file/8378294668/Strong_Bearish_Candls_%D8%B3%D9%87_%DA%A9%D9%86%D8%AF%D9%84_%D9%82%D8%B1%D9%85%D8%B2_%D8%A8%D8%A7_%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA_G0R4_%DA%A9%D9%86%D8%AF%D9%84_%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF_%D9%86%D8%B2%D9%88%D9%84%DB%8C_%D9%82%D9%88%DB%8C_%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%AF%DB%8C%D9%86%DA%AF_%D8%A8%D8%B1_%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3_%DA%A9%D9%86%D8%AF%D9%84_%D9%87%D8%A7_Candlestic_Based_Option_Trading_%D9%BE%D8%A7%DA%A9%D8%AA_%D8%A2%D9%BE%D8%B4%D9%86_%D9%BE%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B3_%D8%A7%DA%A9%D8%B4%D9%86PocketOption_Price_Action.jpg


این یک بخش از همان   جدول شکل مرجع کندل ها   است که گفتیم باید هر طوری هست حفظ شود. در اینجا سه تا شکلی که کندل آخری اگر به خود بگیرد نشانه  ادامه قدرتمند روند نزولی یا تغییر با احتمال بالای روند صعودی به نزولی است را می بینیم. همانطوری که از این شکل پیداست  کد تخصیصی به این گروه از کندل های قرمزG0R4 است و این یعنی در دل این کندل قرمزی که ظاهر شده هیچ کندل سبزی نتوانسته خودش را پنهان کند و در کندل بعدی وسط صحنه بپرد.
تریدینگ بر اساس شکل کندل ها به همین سادگی است.
شما باید کندل آخر را زیر نظر بگیرید و ببینید در دل آن کندل همنوا و همرنگ قدرت دارد یا کندل با رنگ  مخالف، هرکدام را از روی این جدول تشخیص دادیدمی توانید با دقت بسیار بالایی بگویید کندل بعدی قرمز(یعنی نزولی) است یا سبز( یعنی صعودی).
مثلا در شکل زیر گروه کندل های قرمز با قدرت قرمزی متوسط را می بینیم. همان طور که مشخص است با ظهور دم در پایین کندل قرمز( که نشانه لگدزنی سبزها به سمت بالاست) قدرت کندل قرمز کم میشود و این یعنی هر چی دم پایین در کندل قرمز طولانی تر شود میزان قدرت پنهان سبزها در آن افزایش می یابد. عکس این موضوع در مورد کندل های سبز صادق است. در کندل های سبز همان طوری که از شکل 1 دیده می شود هر چه دم بالا درازتر شود قدرت سبزینگی کندل سبز یعنی قدرت صعود کندل کاهش می یابد و برعکس بر قدرت قرمزی آن یعنی گرایش نزولی آن افزوده می شود.
کد تخصیصی به این گروه متوسط G1R3 است که نشان دهنده وجود یک واحد سبزG1 درون کندل قرمزاست که همین یک واحد سبز قدرت سبزینگی کندل را کاهش داده است.


معمولا دوتا سوال این مواقع پیش می آید:
سوال 1: اگر کندلی ظاهر شد که شکل و شمایل و هیبتش به این شکل های استاندارد 
  جدول شکل مرجع کندل ها  نخورد. اون موقع باید چه کنیم؟
جواب ساده است! اون موقع یا باید حدس بزنیم و ساده سازی کنیم و تخفیف بگیریم. یعنی دم اضافه پایین را مثلا در مقایسه با دم دراز بالا حذف کنیم. یا باید از تکنیک جمع کندل ها ( دو سه کندل آخر) کمک بگیریم. تکنیک جمع کندل ها در برگه جداگانه ای به تفصیل توضیح داده شده است.
دقت کنید! ما سعی می کنیم کندل آخر را با یکی از کندل های   معادل بگیریم. اما اگر نتوانستیم با چانه زنی و تخفیف به نتیجه برسیم. سراغ دو سه کندل قبل از آخر می رویم و با روش جمع کندل ها سعی می کنیم کندل معادل را در
  جدول شکل مرجع کندل ها پیدا کنیم.
سوال 2: کشیدن خطوط حمایتی افقی و خط روند چه ضرورتی دارد؟ وقتی می توانیم از روی شکل کندل به قدرت سبزها یا قرمزهای پنهان در آن برای عرض اندام در کندل آینده پی ببریم، دیگر چرا باید به رسم خطوط حمایت افقی/ حمایتی و خط روند متوسل شویم؟
جواب سوال 2 هم خیلی بدیهی است. ما به خطوط حمایتی/مقاومتی می گوییم معبرها یا دیوارهای نامریی لگد زن.
وقتی فهمیدیم کندل بعدی احتمالا قرمز یا سبز است، برای اطمینان بیشتر به معبرها و دیواره های لگد زن هم دقیق می شویم. یک خاصیت جالب معبرها و خطوط لگد زن این است که قدرت لگدزنی شان وقتی روی هم می افتند یا با هم تقاطع دارند، بسیار زیاد می شود. این یعنی ما می توانیم به راحتی جهت و قدرت نواحی با لگد قوی را شناسایی کنیم.
حال بدیهی است که اگرتمایل و گرایش و رغبت کندل  آخر یا کندل معادل(حاصل از جمع دو سه کندل اخیر) بر اساس  
  جدول شکل مرجع کندل ها  مثلا رو به بالا بود یعنی سبز قدرت برتر را داشت، و افزون براین محل تقاطع خطوط حمایت/مقاومت افقی و خط روند هم کندل را به سمت بالا لگد می زد و هل می داد. این یعنی یک موقعیت عالی برای ترید کردن.
معمولا تریدهایی که در این شرایط به دست می آیند دقت بسیار خوبی ( بالای هشتاد درصد) دارند و این یعنی از هر ده ترید هشت تای آن درست است و فقط دو تا احتمال ضرر دارد و در نتیجه می توانید به راحتی و با دلی آرام و مطمئن به کسب درآمد ثابت و دائمی از تریدینگ مبتنی بر کندل و معبرهای لگد زن امیدوار باشید.

آموزش روش ترسیم معبرهای لگد زن افقی و خط روند و فیبو و....( همه معبرهای لگد زنی که شناختنشان به درد می خورد) در صفحه وب جداگانه ای در همین سایت به نشانی آمده است.
آموزش روش جمع کندل ها هم در صفحه وب جداگانه ای در همین سایت آمده است.
اینها همه آن چیزی است که شما برای تبدیل شدن به یک تریدر موفق و دقیق نیاز دارید.
در گروه تلگرامی زیر در حال حاضر عده زیادی از علاقه مندان در حال تمرین این روش هستند که بسیاری از آنها به تریدرهای موفقی تبدیل شده اند.
شما هم می توانید عضو این گروه تلگرامی شوید و با بقیه علاقه مندان سیگنال بسازید.

https://t.me/CandleTrading

چند نکته:
از آنجا که بروکرها باینری آپشن معمولا به خاطر سبک کردن بار پردازشی سرورهای خود ، امکانات ترسیم معبرهای لگدزن افقی و روند و... شان محدود است ما به دوستان توصیه می کنیم که از پلاتفرم های نت ترید ایکس یا متاتریدرهای 4و 5 کمپانی آی اف سی برای رسم معبرهای لگدزن و خطوط افقی حمایتی مقاومتی و خط روند و فیبو و... استفاده کنندو بعد از یافتن سیگنال دقیق، ترید را در پاکت آپشن بزنند.
با این ترفند می توان با دقتی بالا به یک محیط ترکیبی و قوی و مطمئن برای آپشن تریدینگ بر اساس کندل ها دست یافت.


نکته دوم ( که خیلی هم مهمه):
ما تایم معامله یا همون تایم ترید رو نیم ساعته یا سی دقیقه یعنی M30 انتخاب می کنیم و از اون پایین تر نمی آییم. چرا؟
زیرا همانطوری که وقتی یک مورچه رو زیر میکروسکوپ نگاه می کنی چهره بسیار زمخت و زشت و غیر قابل درکی از اون می بینین، کوچک کردن زمان ترید هم همین اثر رو داره و یک سری ریزموج های ناخواسته و مزاحم برامون مهم میشن و توی ارزیابی و تصمیم سازی مون دخالت می کنه که خیلی مواقع نتیجه تصمیمی که گرفتیم رو ناخواسته عوض می کنه. برای حذف این امواج نویزی و مزاحم سوار شده روی نمودار قیمت می آییم و تایم ترید رو به قدری بالا ببریم که خود به خود این بالا پایین پریدن های مزاحم حذف و فیلتر بشن.
برای همین با وجودی که این تکنیک تریدینگ با کندل ها برای همه تایم فریم ها جواب میده اما ما برای اینکه به یک شیوه تریدینگ با دقت ثابت 80 درصد برسیم از تایم ترید 30 دقیقه پایین تر نمی رویم.