همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

پاکت آپشن ساده ترین و سریع ترین و کم ریسک ترین راه ثروتمند شدن Pocketoption Easiest and fast golden way for getting rich online


همیشه یک راه طلایی سریع و راحت تر برای ثروتمند شدن هست

و پاکت آپشن همیشه همان راه طلایی است.


بورس سود دارد، اما در زمان بسیار طولانی و اونم در شرایطی که هزاران عامل مستقیم و غیر مستقیم  دستکاری اش نکنن.

ارزهای دیجیتالی سود دارند، اما به قدری نوسانات قیمتش غیر قابل کنترل و سوپر جهشی است که حساب کردن روی آن ریسک بسیار بالاتری دارد

اما پاکت آپشن با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، این امکان را به شما می دهد تا از حجم بسیار زیاد اطلاعات تحلیل تکنیکی و فاندامنتال و سنتیمنال موجود در دنیای فارکس و جفت ارزها همزمان استفاده کنین و به سطحی از اطمینان برسین که با تریدهایی در زمان کوتاه ، سودهایی بسیار زیاد را با انباشتن سود تریدهای کوچک به دست آورید. 

تریدرهای پاکت آپشن، در سکوت و بدون هیچ هیاهو و از همه مهم تر در زمانی بسیار کوتاه با درصد ریسکی بسیار کمتر از بقیه تریدها ثروتمند می شوند.


همین الان از همین جا در پاکت آپشن ثبت نام کنید و به دنیای تریدینگ وارد شوید

اندیکاتورها در پاکت آپشن: استفاده از ترکیب اندیکاتورهای مکدی با آراس آی و بولینگر باند در پاکت آپشن Pocketoption MACD RSI

,

توی بخش ابزارهای پاکت آپشن، توی قسمت اندیکاتورها ( که در واقع فرمول های ریاضی تبدیل شده به نمودارهستند) شما می تونین انواع اندیکاتورها رو ببینین و اونا رو با تنظیمات اختیاری روی نمودار اصلی بندازین.

این اندیکاتورها اگه درست انتخاب بشن می تونن به شما در تایید پیش بینی جهت حرکت بعدی نمودار قیمت خیلی کمک کنن و در واقع مثل یک معاون و مشاور ریاضی دان خبره دقیقا بهتون بگن که کندل بعدی صعودی است یا نزولی.

یکی از معروف ترین این اندیکاتورها مکدی است که شما می تونین اون رو با اندیکاتورهای دیگر موجود در پاکت آپشن همزمان به کار ببرین و با این کار دقت پیش بینی خودتون رو چند ده برابر کنین.

لازم هم نیست زیاد در مورد پیچیدگی های اندیکاتورها خودتون رو اذیت کنین.

به سادگی اونا رو به صورت ترکیبی روی نمودار میندازین و در نتیجه حدسی که می زنین رو از اونا تایید می گیرین.

خیلی از کسانی که به راحتی و تضمینی از پاکت آپشن سود دلاری مستمر و تضمینی در طول هفته می گیرند ازترکیب همین اندیکاتورهای ساده استفاده می کنن.

*****








,

ثبت نام سریع و راحت و رایگان در پاکت آپشن Pocketoption easy fast registration

اگر دنبال راهی برای کسب درآمد دلاری می گردید که بدون هیچ مانع و دردسری به راحتی با تریدینگ یعنی معامله گری روی نمودارهای مالی بین المللی، سود دلاری  به حساب بانکی تون در ایران منتقل بشه، در حال حاضر سریع ترین و مطمئن ترین و راحت ترین روش، تریدینگ با پاکت آپشن است. 

ثبت نام در پاکت آپشن بسیار ساده و راحت است و در اینجا به طور کامل به شما آموزش داده می شود.

وقتی وارد پاکت آپشن شدید می توانید با انتخاب پرچم ایران محیط آن را کاملا فارسی کنید.

در وبلاگ زیر همه چیز در مورد کسب درآمد از این بروکر بی نظیر به زبان فارسی توضیح داده شده است.

https://pocketoption.blogsky.com

 در کانال تلگرامی زیر هم به صورت روزانه دقیق ترین و کامل ترین آموزش ها برای تریدنگ در پاکت آپشن در اختیارتان قرار می گیرد.

قدر این فرصت بی نظیر کسب درآمد آنلاین دلاری را بدانید و همین الان با ثبت نام رایگان در این بروکر، مانند میلیون ها عضو پاکت آپشن از این اقیانوس ماهی های دلاری درشت شکار کنید.

بسیاری افراد موفق شده اند فقط با تریدینگ پاکت آپشن در زمانی بسیار کمتر از بقیه مشاغل بدهی های خود را کاملا تسویه کنند.

 اگر آنها توانسته اندپس شما هم می توانید.

کافیست که بخواهید.

****

برای ثبت نام فوری و رایگان  در پاکت آپشن می توانید به یکی از  شیوه های توصیفی در زیر عمل کنید:

اگر آنها توانسته اند شما هم می توانید.

ثبت نام در پاکت آپشن خیلی راحته و فقط با چند کلیک به صورت رایگان میشه عضو این بروکر بی نظیر باینری - فارکس در دنیا شد.

رفتن به فضای دمو هم بعد از اینکه ثبت نام کردین، بدون اینکه نیازی به واریز پول باشه ، به طور مجانی فراهمه

برای اینکه بتونین در فضای واقعی و لایو ترید کنین و سود دلاری تون رو برداشت کنین ثبت نام و گرفتن تایید هویت و آدرس ضروری است که اونم با ارسال اسکن کارت ملی و یک قبض بانکی به حساب خودتون( توی هر بانک داخل ایران) که توی اون قبض آدرس و کد پستی خودتون قید شده باشه ( همون کد پستی و آدرسی که توی قسمت پروفایل آدرس پاکت وارد می کنید) به راحتی می تونین آدرس رو هم تایید بگیرید.

در واقع همه آنچه نیاز دارید یک ایمیل و یک شماره موبایل متعلق به خودتون و داشتن کارت ملی و یک برگه بانکی واریز مثلا ده هزارتومان به حساب خودتون و ثبت آدرس و کدپستی مورد نظرتون توی اون فیشه و تمام.

به همین دلیله که میگن پاکت آپشن برای کاربران ایرانی در این اوضاع تحریم و فیلتر و... عالی ترین گزینه است.

برای ثبت نام در پاکت آپشن ، اگر هم در گوگل از قبل ایمیل دارین یا ایمیل جدیدتون رو در گوگل درست کردین از طریق همون گوگل هم می تونین موقع ثبت نام اولیه وارد پاکت آپشن بشین و بعد اطلاعات کامل هویت و نشانی و پسورد رو توی قسمت پروفایلتون وارد کنید

اگر هم در فیسبوک از قبل اکانت دارین هم باز می تونین به همین روش موقع ثبت نام مستقیم با همون اکانت فیسبوک توی پاکت آپشن ثبت نام کنید.

اگر هم می خواهید روی گوشی موبایل خودتون پاکت آپشن رو داشته باشین می تونین به راحتی از طریق لینک های دانلود زیر آخرین و آپدیت شده ترین نسخه پاکت آپشن رو برای گویش های اندروید و اپل (ios) خودتون از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید.در واقع ثبت نام در پاکت آپشن هم از طریق کامپیوتر و هم موبایل بسیار راحته.


لینک ثبت نام مستقیم در پاکت آپشن   و کسب جایزه دلاری ویژه ثبت اولی ها 


https://b2n.ir/pocketregister

اگه می خواهید با جدیدترین نسخه پاکت آپشن با موبایل اندروید خودتون عضو پاکت آپشن بشید می تونین از طریق لینک زیر اپلیکیشن را دانلود کنید:



و اگه گوشی تون اپل است از طریق لینک زیر:

تورنمنت ها یا مسابقات داخلی پاکت آپشن: راهی برای کسب دلارهای درشت برای آنهایی که عاشق مسابقه اند. PocketOption Tournaments

9. مسابقات پاکت آپشن  فضایی عالی برای کسب دلار آنلاین


توی پاکت آپشن اعضای علاقه مند می تونن به صورت گروهی روی یک محدوده از نمودارها با هم مسابقه بذارند. مقدار دلار آغاز مسابقه هم برای همه یکسان است. اون تریدرهایی که آخر سر در پایان زمان مسابقه تونسته باشن سود بیشتری نصیب خودشون کنند برنده مسابقه میشن و بسته به تنظیمات مسابقه، جایزه کل بین سه نفر اول برنده به صورت دلار نقد پرداخت میشه. نکته جالب اینه که ترید بر اساس دلارهای مجازی خاص مسابقه انجام می شه و در نتیجه شرکت کنندگان هیچ پولی وسط نمی ذارن. فقط بلیط شرکت در مسابقه رو میخرند که برای مسابقات با جوایز بزرگ (مثلا 5000 دلاری) مبلغ بلیط بیشتر از مسابقات با جوایز کوچک است.
در ضمن برای کسانی که هیچ دلاری حتی برای خرید بلیط مسابقه ندارند هم مسابقات مجانی یا Free برگزار میشه.
اینجوری اونایی که هیچ سرمایه نقدی ندارند می تونن عضو پاکت آپشن بشن و توی مسابقات مجانی اش شرکت کنن و از سود جایزه ای که می برند بعد از مدتی در قسمت تریدهای لایو به تریدهای حرفه ای بپردازند.


محیط یا پلتفرم مسابقات در پاکت آپشن

 تورنمت شامل سه بخشه:

قسمت پیشرفت یا Progress شرح خلاصه آماری تورنمنت ها رو میده و اینکه شما تو کدوم مسابقات یا تورنمنت ها الان شرکت کردید. 

بخش جاری یا Current اون تورنمنت هایی رو می گه که شما توشون ثبت نام کردین والان می تونین توی اونا شرکت کنین.

بخش آتی یا Upcoming هم اون تورنمنت هایی رو میگه که آینده قراره بیاد 

9.1. یافتن اطلاعات مربوط به مسابقات

برای یافتن اطلاعاتی درباره مسابقات و شرایط آن، روی هر مسابقه ای که به آن علاقه دارید کلیک کنید تا پنجره جدیدی با جزئیات مسابقات، مانند شرح، هدف و شرایط باز شود.


یافتن اطلاعات مربوط به مسابقات پاکت آپشن

9.2. شرکت در مسابقات

برای شرکت در یک مسابقه، کاربر باید مراحل تصدیق حساب یعنی تایید هویت و آدرس خودش رو در پاکت آپشن انجام داده باشه

بعد از تایید هویت و آدرس شما عضو رسمی پاکت آپشن محسوب میشین و می تونین در تورنمنت های کنونی یا آتی شرکت کنید. کافی است به قسمت رجیستر تورنمنت برین و مسابقه مورد نظر خودتون رو ثبت نام و برای شرکت در اون اعلام آمادگی کنین.

شکل. 3. شرکت در مسابقات

9.3- امکان خرید مجدد دلارتورنمنت

اگه در حین مسابقه دلارهای تورنمنتتون زیر 100 دلار رسید می تونین با استفاده از گزینه Rebuy دوباره 100 دلار بخرید و به تورنمنت برگردین.

گزینه شارژ دلار تورنمنت

9.4. درخواست جایزه مسابقات

برای گرفتن جایزه، باید برگه "پیشرفت" را باز کنید، مسابقه ای را که از "تاریخچه" برنده شدید انتخاب کنید و "گرفتن جایزه" را کلیک کنید.


دریافت جایزه تورنمنت

دقت داشته باشید که برنده شدن در تورنمنت بر اساس میزان موجودی در پایان مسابقه نیست بلکه بر اساس اینه که نفر چندم شدین.

لینک ثبت نام مستقیم در پاکت آپشن و کسب جایزه دلاری ویژه ثبت اولی ها


https://b2n.ir/pocketregister


اگر اکانت جی میل گوگل دارین با همون اکانت مستقیم می تونین اکانت پاکت آپشن خودتون رو هم از طریق لینک زیر فعال کنید 

https://b2n.ir/pocketgoogle

اگه می خواهید با جدیدترین نسخه پاکت آپشن با موبایل اندروید خودتون عضو پاکت آپشن بشید می تونین از طریق لینک زیر اپلیکیشن را دانلود کنید:

https://b2n.ir/pocketandroid

و اگه گوشی تون اپل است از طریق لینک زیر:

https://b2n.ir/pocketios


Pocketoption ticareti ile hızlı, kolay ve güvenli para kazanın

PocketOption ile İkili İşlem Yaparak Online Para Kazanın

PocketOption, küresel finans piyasalarında (24/7) haftanın yedi günü  Twenty Four saat işlem yapmak için rahat ve benzersiz bir ortam sunar.

Pocketoption ile prosedür çok uygundur.

Önce kayıt olmanız gerekiyor. Kayıt ücretsizdir ve yalnızca bir e-postaya ihtiyacınız vardır.

Ardından kimliğinizi ve adresinizi doğrulamanız gerekir.

Bu da kolayca mümkündür

Pocketoption üzerinden hesabınıza haftada binlerce dolar transfer edeceğinizi ve dünyadaki her finans kurumu sizden kimliğinizi ve adresinizi doğrulamanızı isteyeceğini unutmayın.

Mesele şu ki, bu kimlik ve adres doğrulaması yalnızca bir kez ve herkes için yapılır ve bundan sonra işlemlerinize dolarları ve alım satımlarınızdan elde ettiğiniz karı, tutar ne olursa olsun, kişisel banka hesabınıza güvenli bir şekilde girebilirsiniz. İstediğinizi hareket ettirin.

Pocketoption, ticarette başarılı olmak için ihtiyacınız olan araçları sağlar.

İşlem becerilerinizi geliştirmek ve pratik yapmak için ücretsiz dolar içeren ücretsiz bir demo ortamı da var.

Ek olarak, PocketOption'da sürekli olarak düzenlenen turnuvalarda bir milyondan fazla Pocketoption üyesiyle rekabet edebilirsiniz.

Aşağıdaki bağlantı üzerinden hemen kaydolun ve hızlı ve kolay çevrimiçi para kazanma seçeneklerinin eşsiz dünyasını yaşayın.






Pocketoption bonus olarak ücretsiz dolar ile kayıt bağlantısı

پاکت آپشن در یک نگاه PocketOption at a glance


معرفی بروکر پاکت آپشن

این بروکر در سال 2017 درجزایر مارشال آغاز به کار کرد.پاکت آپشن در تلاش است تا معامله گران جدید را جذب کند. به همین دلیل مقدار پول اولیه برای سرمایه گذاری را به حداقل رسانده است. همچنین پلتفرم بسیار ساده و با کاربری آسان به معامله گران خود ارائه داده است.

پاکت آپشن مزایای خوبی برای معامله گران جدید و قدیمی ارائه می دهد. هنگامی که شما اقدام به واریز پول می کنید مشاهده خواهید کرد که مقادیر مختلفی را برای واریز بسته به اینکه شما یک معامله گر تازه کار و یا با تجربه و حرفه ای هستید پیشنهاد می دهد. سایت به گونه ای طراحی شده که می توان به راحتی به قسمت های مهم و مورد نیاز در آن دسترسی پیدا کرد.

برای ثبت نام سریع و مستقیم درپاکت آپشن همراه با پاداش های دلاری رایگان کافیست روی لینک زیر کلیک کنید  و وارد قسمت ثبت نام شوید.


در ابتدا ایمیل خود همراه با  یک پسورد و تکرار آن پسورد را وارد کنید. تیک پذیرفتن قوانین را نیز بزنید. با کلیک بر روی ثبت نام به مرحله بعد بروید.


به منظور احراز هویت اطلاعات پروفایل خود را تکمیل کنید.


نام و نام خانوادگی خود را به زبان انگلیسی وارد کنید. همچنین تاریخ تولد خود را نیز به صورت میلادی بنویسید.

در ایمیل خود بر روی لینک فعال سازی کلیک کنید تا در صفحه پروفایل ایمیل شما تایید گردد. توجه شود که ممکن است ایمیل دریافت شده در پوشه spam باشد.


همچنین با کلیک بر روی ارسال در کنار شماره موبایل یک کد به گوشی تلفن همراه شما فرستاده می شود. وارد کنید تا شماره شما تایید گردد.


پس وارد کردن همه اطلاعات خواسته شده قسمت پایین که برای آپلود عکس کارت شناسایی و قبض است فعال می شود. نکته مهم اینست که اگر قبض به نام شما نیست ایرادی ندارد زیرا آدرس مهم است.


با آپلود دو تصویر کارت شناسایی و قبض احراز هویت انجام می پذیرد و به اتمام می رسد.


سرمایه گزاران و معامله گران Pocket Option می توانند برای انجام معاملات خود هم از نسخه مخصوص دسکتاپ و هم وبسایت مخصوص موبایل که هر دو کاربری راحتی دارد استفاده کنند.


همچنین اپلیکیشن مناسب موبایل هم برای علاقه مندان معامله گری از این روش ارائه شده است. حداقل پول لازم برای باز کردن معامله می تواند 1 دلار و حداقل واریز به حساب خود 50 دلار می باشد.


انواع حساب های پاکت آپشن

هنگامی که معامله گر با یک بروکر جدید روبرو می شود در ابتدا نیاز به اطلاعاتی در مورد انواع حساب هایی که بروکر مورد نظر ارائه می دهد دارد تا بتواند در انتخاب حساب مناسب برای خود به درستی تصمیم گیری کند. یک سوال اساسی در مورد حساب اینست که حداقل واریز چقدر است؟ و آیا اگر بیشتر واریز شود مزیت خاصی به پلت فرم معامله گری اختصاص می یابد؟ در بروکر پاکت آپشن تفاوتی در پلت فرم با تغییر در مقدار واریز بوجود نمی آید.


حساب دمو

در پاکت آپشن برای بازکردن حساب دمو نیاز نیست که اطلاعات خود را وارد کنید و یا در کنار آن حساب واقعی داشته باشید. انجام معامله به صورت غیرواقعی در پاکت آپشن بسیار آسان است. یک کلیک ساده و شروع معامله در پلتفرم دمو!


حساب واقعی

برای کسانی که می خواهند در Pocket Option حساب واقعی افتتاح کنند واریز حداقل 50 دلار کافیست. البته بهتر است پیش از باز کردن حساب واقعی در پلتفرم دمو پاکت آپشن کمی به معامله گری بپردازید تا با فضای پلتفرم پیش از انجام معالات واقعی آشنا شوید.


پس از باز کردن حساب واقعی می توان با یک دلار هم معامله نمود. آنچه که برای بازکردن یک معامله جدید نیاز است انتخاب دارایی (جفت ارز، سهام، فلزات و…)، مقدار اولیه پول وارده به ترید، پیشبینی جهت حرکت آن دارایی (جفت ارز، سهام، فلزات و…) و تعیین اکسپایر تایم معامله است و در صورت موفقیت معامله گر سود خود را بدست می آورد.

در پاکت آپشن اکسپایر تایم برای معاملات باینری آپشن می تواند به کوتاهی 60 ثانیه هم باشد. معامله در این زمان کوتاه برای تازه کارها بسیار مفید است. زیرا که معامله در تایم های بزرگتر کمی تحلیل و توجه به خبر نیاز دارد و تریدرهای با تجربه بهتر در معاملات بلند مدت نتیجه می گیرند.


میزان بازدهی و سود حاصله در هر معامله به عواملی مثل حجم معامله، اکسپایر تایم و … بستگی دارد. اما در پاکت آپشن سود یک معامله تا 96% هم افزایش می یابد. کمترین سود نیز 50% است.


بونوس یا پاداش بروکر پاکت آپشن

اگر تصمیم گرفتید در Pocket Option حساب واقعی با حداقل مقدار واریز 50 دلار باز کنید، شما شرایط لازم برای بونوس 100% را دارید. البته باید این نکته را در دریافت بونوس در نظر بگیرید که در همان ابتدا قادر به برداشت پول خود نیستید و باید به تعداد دفعاتی که خود بروکر مشخص می کند معامله کنید.


معامله با تلفن همراه

وب سایت ساده پاکت آپشن این مزیت را دارد که برای رسیدن به پلتفرم معامله گری فقط یک صفحه را باید پشت سرگذاشت و سریع می توان شروع به معامله گری کرد. در گوشی تلفن همراه نیز با باز کردن وبسایت این سادگی و دسترسی سریع به پلتفرم بسیار مشهود است. علاوه بر این برای معامله گرانی که قصد استفاده از اپلیکیشن برای معامله گری دارند نسخه مناسب برای ios و اندروید مهیا شده است.


واریز و برداشت در Pocket Option

همه آنچه در مورد نحوه واریز و برداشت نیاز دارید بدانید در سایت Pocket Option توضیح داده شده است. برای واریز و برداشت سرمایه از وبمانی و ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین می توانید استفاده کنید.

کمترین میزان واریز در پاکت آپشن برابر با 50 دلار و کمترین مقدار برداشت 10 دلار می باشد.  بهتر است همیشه در هنگام انتقال پول هزینه هایی که شامل این انتقال و تبدیل می شود را در نظر بگیرید.


خدمات مشتریان

در پایین صفحه اصلی سایت پاکت آپشن لینک تماس موجود هست. شما می توانید با ایمیل، تماس از طریق شماره تلفن رایگان و یا از طریق چت سوالات خود را مطرح کنید. همچنین می توان به طور مستقیم در فرم تماس سایت پیام فرستاد.


در زیر ایمیل و شماره تلفن بروکر پاکت آپشن قابل مشاهده است.

ایمیل: support@pocketoption.com

تلفن: 5535 088 0800 44+

آدرس: جزایر مارشال، ماژورو، جزیره آژلتکه، جاده آژلتکه، مجتمع شرکت تراست، گمبل لیمیتید

Address – Gembell Limited, Trust Company Complex, Ajeltake Road, Ajeltake Island, Majuro, Marshall Islands




 

مراحل گام به گام تکمیل ثبت نام و تایید هویت و نشانی در پاکت آپشن

ثبت نام در پاکت آپشن بسیار ساده است. در واقع هر فردی می تواند با داشتن یک ایمیل در کمتر از یک دقیقه در یکی از بزرگترین و مدرن ترین بروکرهای آپشن تریدینگ دنیا ثبت نام کند و با دلارهای دمو با نمودارهای قیمت بین المللی به ترید بپردازد.




برای تکمیل ثبت نام و احراز هویت بعد از ثبت نام به قسمت پروفایل بروید


سپس در منوی بازشده مجددا گزینه پروفایل را انتخاب کنید.


در صفحه پروفایل باید تمام مشخصات خود را وارد کنید و ایمیل و شماره موبایل خود را تایید کنید
قسمت هایی که نوشته شده empty را با کلیک کردن بر روی empty پر کنید و سپس تایید کنید
کد پستی باید بر روی قبض را وارد کنید اگر قبض کدپستی نداشت کدپستی پشت کارت ملی قدیمی را ارسال کنید
مانند نمونه زیر پر کنید . نکته تا مشخصات را پر نکنید نمیتوانید مدارک خود را ارسال کنید پس تمام موارد را پر کرده و تایید کنید 


وقتی تمام موارد را پر کردید و ایمیل و موبایل را هم تایید کردید نوبت به ارسال مدارک میرسه ..


توجه : مدارک شما میتواند کارت ملی  و یا پاسپورت و یا گواهینامه رانندگی باشد .
ولی گواهینامه و کارت ملی شما باید پشت و روی کارت ارسال شوند نمونه در تصویر زیر موجوده
توجه کنید که باید تمام زاویه و گوشه های مدرک شما در عکس باشه مانند عکس زیر .

عکس مورد تایید و بی نقض:

اگر به این شکل باشه و نصفه باشه مورد تایید نیست و رد میشه عکس زیر :


مدارک را که فرستادید نوبت به قبض آب یا برق و ... میرسه که باید بگیم
قبض باید به آدرس شما باشه ولی اشکال نداره به نام شما نباشه
عکس مورد تایید بروکر باید خوانا و تمام گوشه های قبض در تصویر باشه مانند نمونه زیر



وقتی قبض را هم ارسال کردید میتوانید صبر کنید تا مدارک شما مورد تایید قرار گیرند

***

ثبت نام سریع در پاکت آپشن

ثبت نام در پاکت آپشن بسیار راحت و سریع است. تنها چیزی که نیاز دارید ایمیل است. اگر جیمیل داشته باشید می توانید با همان جی میل مستقیم ثبت نام کنید.
برای ثبت نام به صورت مستقل با ایمیل یا از طریق جیمیل یا اکانت فیس بوک همین جا از طریق فرم زیر می توانید اقدام کنید:

****


همین الان از همین جا در پاکت آپشن ثبت نام کنید و به دنیای تریدینگ وارد شوید
*******


در فیلم آموزشی فارسی زیر همه چیز را در مورد ثبت نام در پاکت آپشن می بینیم.


راهنمای فارسی کامل پاکت آپشن به صورت فایل پی دی اف

در لینک زیر راهنمای کامل فارسی پاکت آپشن تقدیم عزیزان علاقه مند می شود
در این راهنما تمام جزییات ثبت نام در پاکت آپشن و شیوه تکمیل و تایید هویت و نشانی و همچنین نحوه واریز و برداشت دلار از این بروکر قدرتمند به شما معرفی می شود.


لینک دانلود فایل پی دی اف راهنمای فارسی پاکت آپشن
http://s4.picofile.com/file/8371368092/PocketOption_Farsi_Manual.pdf.html


همین الان از همین جا در پاکت آپشن ثبت نام کنید و به دنیای تریدینگ وارد شوید