همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

کپی تریدینگ چیه؟ (PocketOption Copy Trading)

کپی تریدینگ چیه؟



یکی از قابلیت ها وامکانات فوق العاده پاکت آپشن ، امکان کپی تریدینگ است. در کپی تریدینگ شما به پاکت آپشن  وکالت می دهید که به نیابت از سمت شما، میزان سرمایه ای که تعیین می کنین را با محدودیت هایی که خودتون مشخص می کنین، متناسب با درصدی که بازم شما تعیین می کنین، وارد معامله اون کسی که می شناسین کنه و هر سودی که نصیب اون میشه را به طور متناسب و با درصد تعیین به حساب شما هم واریز کنه.
اگه اون مرجعی که انتخاب می کنین آدم  واردی باشه پس شما یک راه میانبر عالی برای پولدار شدن گیرتون اومده چرا که بدون هیچ نیازی به یاد گرفتن قلق ها و استراتژی ها و تکنیک های تریدینگ می تونین مفت و مجانی از تجربه آدم های نخبه استفاده کنین و همون سود رو به حساب خودتون واریز کنین. البته یک مشکلی این وسط هست و اونم اینه که شما باید ضررهای اون فرد رو هم بپذیرین. واسه همینه که باید در تنظیم تنظیمات کپی ترید خودتون در پاکت آپشن  خیلی حساس و دقیق باشین

چه جوری میشه باهاش دلار بدست آورد؟
جواب توی اسمشه!
کپی تریدینگ یعنی یکی که توی تریدینگ ماهره ترید می کنه
شما به بروکر یا کارگزار می گی این پول رو از من بگیر هر چی اون ترید میزنه ، اینقدر درصد از پول منم عینا همون شکلی کپی بزن.
خوب ممکنه سوال پیش بیاد که اگه اونی که از روش کپی می زنم ناوارد باشه چی میشه؟
جواب کاملا معلومه!
وقتی سرامتحان از روی بچه تنبل کلاس رونویسی می کنی چی میشه؟
نمره ات رو از دست میدی!
پس توی کپی تریدینگ اولین کار اینه که یک تریدر واقعا ماهر گیر بیاریم که بیخودی با تقلید و کپی از اون دلارهای نازنینمون رو از دست ندیم.
سوال : چه جوری تریدر ماهر گیر بیاریم؟
جواب این سوال هم راحته!
پاکت آپشن به صورت آنلاین میگه الان کی چقدر ترید زده و چقدر امروز و دیروز گیرش اومده و چقدر ازاول ورود به پاکت به دست آورده
خوب معلومه اونی که امروزو دیروز  خراب کرده این آدم نمی تونه فرد ماهری برای کپی زدن باشه
از طرف دیگه کسی که دقت ترید زنی اش زیر 70% باشه هم معلومه توی هر ده تا ترید لااقل سه تاش غلط و ضرره
پس باید دنبال کسی بگردیم که توی یک هفته اخیر دست به تریدش خوب باشه و دقتش هم خوب باشه که از روی رصد (Watch) یعنی تحت نظر گرفتن اون آدم و همینطور مشاهده گزارش های روزانه و همینطور درصد سود و از هم مهم تر کسایی که ازش کپی می کنن، میشه فهمید کدوم آدم چه روزهایی سرحاله و میشه از روشون کپی زد.

سوال: فرض کنین پول من کمه. مثلا 50 دلار توی پاکت ریختم اگه اونی که میخام از روش کپی کنم تریدهای صد دلاری یا دویست دلاری می زنه ، چه جوری به پاکت آپشن بگم این مثلا 30 دلار از 50 دلار منو مدیریت کنه.

جواب: توی پاکت آپشن شما امکان تنظیم داری. مثلا میگی هر چی اون تریدر ماهر زد یک درصدش رو برای من بزن. اینجوری اگه اون فرد ترید صد دلاری زد از طرف شما فقط یک دلار سرمایه گذاری میشه و اگه سیصد دلاری زد از طرف شما 3 دلار سرمایه گذاری میشه که طبیعی است  به همون نسبت یک درصد سود هم برای شما منظور میشه.
از طرف دیگه شما می تونین بگین که اگه میزان سرمایه گذاری اون فرد خیلی زیاد بود شما فقط تا حداکثر مثلا سه دلار اجازه کپی میدین و بقیه شو بی خیال میشین.
خب طبیعی است ممکنه این فردی که انتخاب کردین حالش خوش نباشه و چند تا ترید پشت سرهم خراب کنه. می تونین بگین که اگه میزان موجودی شما زیر یک عدد مشخصی خواست برسه کپی زنی کلا لغو بشه.
در واقع شما هر وقت دلتون بخواهید می تونین کپی زنی رو لغو کنین.