همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

آموزش رایگان کسب درآمد دلاری 20-50 دلار در روز قابل اجرا توسط همه

یکی پیش شما بیاد ازتون راهنمایی بخاد که چه طوری ثروتمند بشه آیا بهش می گین:

ـ برو جنگل شکار خرس، پوستشو بکن دباغی کن پالتو درست کن بفروش؟
_ یا آهنگری باز کن نعل اسب بساز و چرخ درشکه تعمیر کن؟
معلومه که نه! این کارها مال قرن 21 نیست.
هر قرنی سبک و روش ثروت سازی خاص خودشو داره.
مستقیم هم به فناوری غالب اون قرن بستگی داره
باید باور کنیم اگه در قرن بیست و یک فقیریم دلیلش فقط و فقط اینه که قرن 21 امی فکر نمی کنیم.


اگه دنبال یک درآمد دلاری ( حداقل روزی 20-50 دلار یعنی روزی دویست هزار تا نیم میلیون تومان) بدون نیاز به هیچ  مدرک و پارتی و سن و سال و گزینش و ... می گردی ، معامله آنلاین در بازار های بورس بین الملل از طریق اینترنت به شما پیشنهاد میشه.
ـ یادگیریش در کمتر از دو هفته امکان پذیره

- نیازی به سرمایه زیادی نداره و با ده دلار ( که اونم توی گروه تریدینگ دیانا بهتون کمک میشه) و یک گوشی موبایل و یک خط اینترنت می تونین راه بیفتین.
- برای ثبت نام و احراز هویت در وب سایت کارگذار بورس بین الملل(پاکت آپشن) و بانک واسط تبادل دلار ( وبمانی) نیازی به هیچ مدرک اضافی نیست و با همین مدارک فارسی همه می تونن به راحتی ثبت نام کنند.
زن یا مرد بودن، پیر یا جوان بودن، تحصیل کرده یا زیر دیپلم بودن و... هیچ اهمیتی تو اینکار نداره و همه کاره اون خودتون هستین.
تمام اطلاعات و آموزش ها به رایگان توی تلگرام در اختیارتون قرار می گیره و لازم نیست برای دسترسی به اطلاعات و آموزش ها به کسی پول بدین.
به نظرتون با این همه امکان وقتش نیست که دیگه شروع کنین؟



دوستان سلام
این متن رو میذارم. هم برای اون عزیزانی که در طول یکسال اخیر بارها توی پی وی پیغام دادن که وضع مالیشون خوب نیست و راه چاره می خواستن برای اینکه با وجود داشتن مدرک و شوق و وقت، اما از یافتن کار ناامید شدن و حتی کارهای سخیف و حقیرانه هم تو جایی که هستن رقابتی است و آخرش چیز دستشون رو نمی گیره.
این افراد یک منبع درآمدی می خواستند که هر چی بیشتر کار کنن بیشترگیرشون بیاد.
شغلی می خواستن که بتونن با وقت گذاشتن بیشتر ، وضع زندگی خودشونو بهتر کنن.
راستش من خودم سالهاست در زمینه خلاقیت شغلی کار می کنم. یکی از مهم ترین دلایلی که به نظر من دلیل اصلی فقر جوانان و کلا نیروهای کاری یک نسل میشه ، عقب موندن اونا از فناوری های روز قرنی است که توش زندگی می کنن.
یک زمانی که هنوز اتوبوس و مینی بوس تازه وارد جاده های کشور شده بود، تعمیر این وسایل نقلیه بزرگ جز خوش درآمد ترین مشاغل بود.
روزگاری که دوربین های دیجیتال و گوشی های موبایل مجهز به دوربین های پیشرفته وارد بازار نشده بود، کسب و کار عکاسی هایی که دستگاه های چاپ فیلم رنگی به ایران آورده بودن سکه بود.
قبل از ورود کامپیوتر و نرم افزار ورد و پرینتر و وسایل چاپ و تکثیر دیجیتال صاحبان چاپخانه های قدیمی که از طریق چیدن حروف سربی متنی را آماده می کردند خیلی رونق داشت.
همیشه پول و ثروت در به کارگیری به روز ترین فناوری در حوزه های قدیمی و همینطور در حوزه های جدید و نوآورانه است.
فناوری روز عصر جدید یعنی عصری که من و شما الان توش زندگی می کنیم کامپیوتر و گوشی موبایل اینا نیست. چیزی فراتر از ایناست.
فناوری روز عصر جدید من وشما ، کاربرد کامپیوتر و اینترنت در حوزه های مختلف است.
یکی از این حوزه ها تریدینگ یا معاملات مالی و سهام در سطح بین المللی است.
ما در کشوری زندگی می کنیم که تقریبا از بازارهای مالی جهان کاملا محروم هستیم.
اما منافذ و حفره هایی وجود دارند که از طریق اوناها می توینم وارد این بازارها بشیم و با استفاده از امکانات جدیدی که خود فناوری رایانه و اینترنت در اختیارمون میذارن سالها آموزش مورد نیاز رو رد کنیم و از طریق ابزارهای بصری و گرافیکی مثل یک تریدر یا معامله گر کارکشته، نمودارهای قیمتی آنلاین را ارزیابی و کالبد شکافی کنیم و در موقعیت های مناسب وارد معامله بشیم و سودی تضمینی بدست بیاریم.
کمی آموزش میخاد. اونم نه آموزش وابسته به ریاضی و انگلیسی و ... اینجور چیزها
آموزش نمودار خوانی است. آموزش آشنایی با منحنی هاست. آموزش تماشای بالا و پایین رفتن شیب خطها یا قطع منحنی توسط همدیگه است.
و وقتی این آموزش ها رو دیدید می تونید به یک توانمندی برسید که شاید الان براتون ناآشنا باشه اما وقتی بهش برسین احساس می کنین که اصلن براتون سخت نیست.
همیشه به خودتون بگین برای اینکه یک راننده خوب باشی لازم نیست از مکانیک ماشین حتما سردربیاری.
بخصوص وقتی ماشین ها از این ماشین های مدرن اند که همه اش کامپیوتری است دیگه فقط مکانیک بودن هم به درد نمیخوره و باید تعمیرات توسط دستگاه های عیب سنج کامپیوتری و پیشرفته انجام بشه.
من برای اون دسته از عزیزانی که دنبال کسب درآمد با حداقل سرمایه می گردند و تنها دارایی شون یک گوشی موبایل و یک خط اینترنته ، تریدینگ مبتنی بر اندیکاتور رو پیشنهاد می کنم.
سن و سل مهم نیست.
زن و مردم بودن هیچ اهمیتی نداره.
سواد دانشگاهی الزامی نیست، سرمایه زیاد نمیخاد.، زبان انگلیسی تسلط نمیخاد. تسلط به دانش کامپیوتری نمیخاد. فقط نسل قرن بیست و یکمی باشین و خودتون رو با ترس ها و افکار پوچ و بدرد نخور قرن های گذشته محدود نکنین و نترسونین.
خواهید دید که به راحتی می تونین با استفاده از این دانشی که به دست میارین در انواع شیوه های معاملات (تریدینگ ها) جسورانه شرکت کنین و کسب درآمد کنین.
محدود به ساعات خاص شبانه روز نیستین
بازار های مالی جهان از عصر شنبه تا صبح دوشنبه تعطیل اند اما تو این فاصله هم بعضی بازارها مثل ارزهای دیجیتالی همچنان کار می کنند.
شما وقتی به این توانمندی مسلط شدین می تونین با همین گوشی موبایل خود هرجایی باشید ( توی اتوبوس، اتاق انتظار دکتر و .... ) تجارت کنین.
خوب که به این توانمندی مسلط شین می تونین با کمتر از یکساعت وقت گذاشتن در شبانه روز و ملزم کردن خود به سود مشخص، به راحتی روزی 20 تا 50 دلار درآمد داشته باشین. البته این حداقل درآمد است و با کمی جسارت و وقت و دقت می توانید درآمد روزانه چند هزاردلاری داشته باشین.
روزی 20 تا 50 دلار یعنی ماهی 600 تا 1500 دلار شاید برای فردی که خارج کشور زندگی می کند و درآمد ماهی 8000 دلار دارد رقمی ناچیز باشد اما به خاطر داشته باشید که با دلاری 15000 تومان همین رقم در ایران میشود ماهی 6 میلیون تا 22 میلیون تومان!
این اعداد خیالی و غیر واقعی نیستند. بازار مالی جهانی گردش مالی اش در هر لحظه چندین تریلیون دلار است.
قرن بیست و یکمی هستید. دست از ترس ها و محدودیت های به جا مانده از قرن های گذشته بردارید. دنبال شکار دایناسور و فروختن پوست و گوش و دندان آن یا دنبال احداث کارگاه آهنگری و درست کردن نعل اسب و تعمیر دوچرخه کالسکه نباشین. این مشاغل مال این قرن نیستند.
دنبال تعمیر ساعت نرین. الان ساعت ها دیجیتالی و یکبار مصرف شده اند.
شما قرن بیست و یکمی هستین و اگه بیکارید دلیلش فقط اینه که دنبال مشاغلی می گردین که متعلق به قرن های قبل است و سرش رقابته.
به دنبال فرصت های درآمد سازی قرن خودتون باشین.
ما برای شما تمام رازهای تریدینگ با موبایل را به رایگان آموزش داده ایم.
همین الان در کانال تلگرامی  زیر آموزش در جریان ست
https://t.me/PocketOptionBroker

 

برای ورود به دنیای تریدینگ کافی است عضو بروکر پاکت آپشن بشین. با یک ایمیل و پسورد ثبت نام کنید و با دلارهای مجازی و نمایشی که بروکر به رایگان به شما میدهد ، شروع به تمرین کنید.
تمام مراحل ثبت نام در نشانی زیر به فارسی آموزش داده شده است
https://pocketoption.blogsky.com

وقتی شما مهارت کسب درامد از تریدینگ در بازارهای بورس بین الملل رو یاد بگیرید اگه برید خارج یه یا حتی یه روستای کوچیک هم باشید می تونید کسب درامد کنید ... کسی به میزان تحصیلات و مدرک های جور با جورتون کار نداره و فقط چیزی که بلدید مهمه ... برای کار تریدینگ توی بورس بین الملل گزینش عقیدتی و بند پ نیاز نیست .... ریس و اقا بالاسر ندارید که وطایف خودش رو بندازه رو دوش شما ... حتی اگه به دلایل سیاسی انفصال از خدمت بشید می تونید تو تریدینگ بین المللی کار کنید ...

نیازی نیست از لحاظ قیافه وهیکل  بهترین باشید تا تو محیط کار موردتوجه بگیرید تو تریدینگ فقط طرز فکرتون مهمه ....

برای کار تریدینگ توی بورس مالی بین الملل می تونید تو هر جا و هر زمان اقدام به تحلیل کنید ... فقط نیاز به اینترنت دارید اگه به اینترنت وصل باشید می تونید کارهاتون رو مدیریت کنید ...
همه آن چیزی که نیاز دارید ثبت نام توی یک بروکر معتبر مثل پاکت آپشن (https://is.gd/pocketoption) اس.
@PocketOptionBroker
نگران موج بیکاری هم نباشید تو تریدینگ بورس بین الملل هر کی بیشتر مهارت داشته باشه بیشتر پول درمیاره


https://t.me/PocketOptionTrading