همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

همه چیز در باره ✔️پاکت آپشن✔️ به زبان فارسی All Things About PocketOption

معرفی کامل بروکر نسل جدید پاکت آپشن - شیوه کسب درآمد دلاری آنلاین برای همه افراد - https://b2n.ir/pocketregister

محیط واسط بسیار ساده برای کسب درآمد دلاری مبتدیان از پاکت آپشن

سوال: من یک آدم مبتدی ام. هیچی از تریدینگ نمی دونم. به خاطر اینکه مدتی موبایل و کامپیوتر کار کردم بلدم نرم افزار و اپلیکیشن های ساده را نصب کنم و با کلیک زدن روی دکمه ها و نوشته ها با اونا کار کنم. حالا سوالم اینه، من با این سطح سواد و مهارتم، می تونم با پاکت آپشن کار کنم و آیا فعال کردن امکانات پاکت آپشن برای یک فرد مبتدی سخت نیست؟


جواب: نکته مهم اینه که محیط واسط  پاکت آپشن اصلا برای آدمای حرفه ای طراحی نشده است و تا حدامکان سعی شده خاص افراد بسیار مبتدی و تازه کار ساده سازی و راحت بشه. 

همون طوری که شما در شکل می بینید همه امکانات و قابلیت های اصلی در تریدینگ و کسب دلار در صفحه اول و در واقع صفحه اصلی که شما همیشه با اون سروکار دارین قرارداده شده. شما می تونین به راحتی از همین صفحه اصلی نمودار مورد نظر خودتون رو صدا بزنین و بعد با فرم نمایش نمودار رو به شکل خطی یا کندل استیک یا هایکن آشی انتخاب کنین و مقدار تایم فریم یا ذره بین بزرگنمایی روی نمودار رو به آسانی مشخص کنین.

شما می تونین با کلیک روی تصویرک اندیکاتورها، نمودارهای کمکی شاخص و راهنمایی که بهشون میگن اندیکاتورها رو ( هرکدوم رو که دوست داشته باشین) روی نمودارقیمت یا در زیر اون قرار بدین و با تنظیم دلخواه تک تک متغیرهای این اندیکاتورها رفتار نمودار رو برای خودتون قابل پیش بینی کنین

بعضی مواقع لازمه که با کشیدن و رسم خطوط افقی و عمودی و خطوط روند و خطوط خاص رفتار نمودار رو بیشتر زیر نظر بگیرین. توی محیط اصلی  پاکت آپشن هم تموم این ابزارهای مورد نیاز با زدن یک کلیک براتون قابل احضارند.

شما می تونین به راحتی تایم معامله رو مشخص کنین و با فقط یک کلیک ساده در زمان مناسب، روی دکمه خرید ( موقع پیش بینی صعود نمودار) یا فشار دکمه قرمز فروش ( موقع پیش بینی نزول نمودار) در معامله های  پاکت آپشن واردبشین و بر اساس مقدار پولی که وسط گذاشتین و درصد سودی که  پاکت آپشن بهتون میده، از پیش بینی هایی که به کمک اند یکاتورها با دقت بالا بدست آوردین، سود دلاری خوبی بدست بیارین.

محیط  پاکت آپشن یکی از بهترین محیط های ارتباط با بازار های مالی بین المللی است و هر روز هم به امکانات و سادگی و سرعت آن اضافه می شود.

بنابراین حتی اگر کاملا مبتدی و تازه کار هستین، به هیچ وجه از سختی تریدینگ به واسطه ندانستن چیزی در پاکت آپشن نترسین. زبان محیط پاکت آپشن به اکثر زبان های دنیا ( از جمله فارسی) قابل تغییر است و شما می تونین این محیط رو به صورت کاملا فارسی در مقابل خود داشته باشین.